Rješavanje štete broji se u minutama!

Dok svakodnevno pratimo svoje pošiljke, lokacije taxi vozila,  skupljamo milje u avio prijevozu, brojimo pratitelje na društvenim mrežama te ostale važne i manje važne podatke, logično je da očekujemo isto i za svoje odštetne zahtjeve kod osiguranja.

Digitalizacija i pojednostavljenje procesa, od same kupnje police pa sve do obrade štete, u Allianzu je prioritet i prednost koju nudimo svojim klijentima. Želja nam je da klijenti mogu u nekoliko jednostavnih koraka prijaviti štetu koju ćemo učinkovito i brzo obraditi te klijentu isplatiti naknadu u najkraćem mogućem roku.

Pri obradi štete na motornim vozilima i privatnoj imovini, klijenti u stvarnom vremenu prate status obrade zahtjeva putem web aplikacije kroz koju nam i dostavljaju potrebnu dokumentaciju. Mi se nastojimo javiti u roku od dva sata s prijedlogom nagodbe, odnosno s povratnom informacijom koja je nužna za nastavak procesa obrade odštetnog zahtjeva. Na kraju, klijenti ocjenjuju svoje zadovoljstvo cijelim procesom putem nezavisnog online servisa eKomi.

U ovom procesu zajednički sudjeluju i klijent i mi kao osiguratelj, a brzi rezultat može se postići samo uzajamnim trudom.  Rezultat svega toga je sve više slučajeva u kojima je cijeli proces online prijave i obrade štete trajao u prosjeku 120 minuta.