Priopćenje za medije:
Allianz je ponovo broj jedan svjetski osigurateljni brend i prvi se put našao među 30 najboljih globalnih brendova

  • Interbrandova ljestvica najboljih globalnih brendova u 2024.: Allianz je skočio na 29. mjesto i dodatno povećao vrijednost brenda na 23,5 milijarde američkih dolara.
  • Snažna ponuda vrijednosti kod zaposlenika: Allianz je također napredovao do 7. mjesta na certifikatu Fortune 100 Best Companies to Work for®.
  • Olimpijske i Paraolimpijske igre u Parizu 2024. najveća su marketinška kampanja Allianza do sada i povezuju sportaše iz više od 200 zemalja i milijarde navijača u sportskim natjecanjima.
  • Programi za pomoć u katastrofama uzrokovanim poplavama i predanost održivom poslovanju doprinijeli su povećanju povjerenja u Allianzov brend. 

München, 11. listopada 2024.

 

Allianzov ustrajni uspon do vrha najmoćnijih brendova na svijetu nastavio se u 2024., a potaknuli su ga snažna ponuda vrijednosti zaposlenika, izgradnja povjerenja kroz održivost i vodeću ulogu u društvu te partnerstva s vrhunskim sportašima. Allianz je po prvi put proglašen jednim od 30 najvrednijih brendova na svijetu, napredujući za dva mjesta do 29. mjesta na ovogodišnjoj ljestvici najboljih globalnih brendova koju donosi Interbrand.

 

Također, globalni osiguravatelj sa 125 milijuna klijenata i 157 000 zaposlenika proglašen je i najvrjednijim brendom financijskih usluga šesti put zaredom, dok je vrijednost brenda narasla na 23,5 milijardi američkih dolara (2023.: 20,85 mlrd. dolara) i postignuti su 7 % bolji rezultati od ostatka sektora financijskih usluga.

 

Allianz je također dobio priznanje kao snažan brend kod zaposlenika i popeo se na 7. mjesto certifikata Fortune 100 Best Companies to Work for the For®, kako je danas objavljeno. Allianz privlači zaposlenike i kandidate za posao svojim fleksibilnim modelom rada, širokom ponudom pogodnosti i prilikama za razvoj te snažnoj predanosti različitosti i inkluziji. Na svjetskoj razini, 52 Allianzova subjekta već su certificirana, a 16 ih se trenutačno nalazi na popisima najboljih u svojim zemljama.

 

„Snaga našeg brenda odražava temeljnu vrijednost koju pružaju Allianz i naši zaposlenici: ulijevamo povjerenje u budućnost svojim klijentima diljem svijeta pružajući sigurnost i bezbrižnost. Bilo da štiti globalne sportske događaje, poput Olimpijskih i Paraolimpijskih igara u Parizu 2024., ili pruža podršku vlasnicima kuća nakon katastrofalne štete od poplava, Allianz štiti i pruža ono što je ljudima najvažnije.”, izjavio je Oliver Bäte, glavni izvršni direktor tvrtke Allianz SE.

 

Izgradnja povjerenja kao vodeća tvrtka u području održivosti

Osiguranje je nematerijalna, ali stabilizirajuća sila za pojedince i tvrtke. U srži Allianzove misije nalazi se predanost ka tome da svojim klijentima i zaposlenicima omogući sigurnu budućnost. Uz rastući utjecaj klimatskih promjena, Allianz se usredotočuje na pružanje podrške klijentima kako bi razvili otpornost i na širenje uloge osiguravatelja u suočavanju s društvenim izazovima. Allianz se općenito smatra globalnim predvodnikom u području održivosti, s ambicioznim i mjerljivim planom neto-nulte tranzicije za dekarbonizaciju svojih portfelja osiguranja imovine i osiguranja od nezgoda te investicijskih portfelja. Svoju predanost dodatno potvrđuje kroz društvene inicijative, poput humanitarne pomoći i podrške zajednicama pogođenima nedavnim poplavama u Njemačkoj u lipnju 2024. i srednjoj Europi u rujnu 2024., kao i ulogom partnera osnivača međunarodne neprofitne organizacije Humanity Insured, s ciljem omogućivanja otpornosti na klimatske promjene uz osiguranje milijarde ljudi. 

 

Pariz 2024. – prepoznatljiv trenutak za Allianzov brend

Allianz je pomogao u ostvarenju Olimpijskih i Paraolimpijskih igara u Parizu 2024., koje su ujedinile sportaše i navijače u zajedničkom vjerovanju u otvorenost, poštovanje i inkluziju. Kao ekskluzivni osiguravajući partner Olimpijskog i Paraolimpijskog pokreta, Allianz je ponudio široku paletu rješenja za organizatore, navijače i sportaše. Jedinstveni sportski događaj s brojnim rekordnim rezultatima te spektakularnim dvoranama i terenima plijenio je pažnju više od polovice svjetske populacije u izravnim prijenosima ili putem digitalnih kanala.

 

„Olimpijske i Paraolimpijske igre predstavljaju ključan trenutak za naš brend u 2024., što je najznačajnija marketinška kampanja za Allianz do sad. Naša globalna strategija „One Brand” u okviru glavnog Allianzova brenda sa svrhom pokazala se uspješnom, donoseći najveću vrijednost brenda koju je Allianz ikada postigao. Naš snažan brend postavlja čvrste temelje za rast privlačenjem novih klijenata – vođeni obećanjem da ćemo ljudima dati povjerenje u sutrašnjicu.”, izjavio je Bernd Heinemann, direktor za strategiju, marketing i distribuciju tvrtke Allianz SE.

 

Prije početka Igara, Allianz je pokrenuo globalnu kampanju „Get Ready” na više od 60 tržišta, koja povezuje milijune klijenata, potrošača i poslovnih partnera diljem svijeta. To je uključivalo 11 sponzorstava za prijenos, oglašavanje velikih razmjera na otvorenom kao što je velik banner na zgradi Tour Neptune ili postizanje milijarde prikaza na društvenim mrežama na svjetskoj razini sa 150 sadržaja na 20 jezika. Allianzovi zaposlenici imali su ključnu ulogu kao ambasadori brenda u Parizu kao nositelji baklje, volonteri, gledatelji i navijači.

 

Partnerstvo s FC Bayernom i organizacijom Rugby Football Union

Allianz je 2024. produljio svoje dugogodišnje partnerstvo s FC Bayernom s ciljem iskorištavanja sportskih partnerstava visokog profila za stvaranje emotivnih trenutaka u doživljaju brenda. Allianz je poželio dobrodošlicu Harryju Kaneu kao ambasadoru brenda, a kao novi sponzor muške momčadi FC Bayerna, Allianz uključuje navijače upotrebom QR kodova za sudjelovanje u različitim nagradnim igrama i izvlačenjima.

 

S ciljem daljnjeg širenja grupe stadiona svjetske razine, Allianz je objavio širenje svog partnerstva s organizacijom Rugby Football Union (RFU) i preimenovanje Twickenhamskog stadiona u Allianz Stadium u Ujedinjenom Kraljevstvu. Program MoveNow promiče zdravu tjelesnu aktivnost među mladima. Uz ove globalne inicijative, mnogi Allianzovi subjekti podupiru nacionalne klubove i sportske saveze na svojim matičnim tržištima. 

 

Preuzimanja

 

Poveznice na više informacija

Priopćenje za medije u PDF-u

Allianz donira do 1,5 milijuna eura za pomoć u katastrofama
Allianz pozdravlja nogometaša FC Bayerna Harryja Kanea kao Allianzova ambasadora brenda

Allianz se obvezao na dugoročnu podršku ragbiju višegodišnjim partnerstvom s organizacijom Rugby Football Union

   

Za dodatne informacije možete se obratiti:

 

Florian Amberg

Telefon: +49 89 3800 15924

E-adresa: florian.amberg@allianz.com

 

Heidi Polke

Telefon: +49 89 3800 90777

E-adresa: heidi.polke@allianz.com

 

Katryna Nolan

Telefon: +49 89 3800 3014

E-adresa: katryna.nolan@allianz.com

 

Patricia Segovia

Telefon: +49 89 3800 67589

E-adresa: patricia.segovia@allianz.com

 

 

 

 

 

O Allianzu

Grupa Allianz jedan je od vodećih svjetskih osiguravatelja i upravitelja imovinom s oko 125 milijuna* privatnih i korporacijskih klijenata u gotovo 70 zemalja. Klijentima tvrtke Allianz na raspolaganju je širok raspon osiguravajućih usluga za osobno osiguranje i osiguranje društava, koje obuhvaćaju životno i zdravstveno osiguranje, osiguranje imovine te usluge pomoći pri osiguranju kredita i osiguranju globalnog poslovanja. Allianz je jedan od vodećih svjetskih ulagača koji uime svojih osiguranika upravlja iznosom većim od 741 milijarde eura**. Nadalje, naši upravitelji imovinom PIMCO i Allianz Global Investors upravljaju s oko 1,8 trilijuna eura** imovine trećih strana. Zahvaljujući svojim ulagačkim odlukama i tomu što smo u svoje poslovanje uveli sustavnu integraciju ekoloških i socijalnih kriterija, vodeći smo osiguravatelj na indeksu održivosti Dow Jones. U 2023. više od 157.000 zaposlenika ostvarilo je ukupni obujam poslovanja od 161,7 milijardi eura i operativnu dobit od 14,7 milijardi eura za grupu.

* To uključuje i nekonsolidirane subjekte s kupcima Allianza.

** Od 30. lipnja 2024.

 

Obvezne poslovne informacije: Izjave o odricanju od odgovornosti

Kao i uvijek, na te se procjene odnosi izjava o odricanju od odgovornosti, koja se navodi u nastavku.

 

Upozorenje o izjavama o budućim očekivanjima

Ovaj dokument obuhvaća izjave o budućim očekivanjima, koje se temelje na trenutačnim stavovima i pretpostavkama te mogu obuhvaćati poznate i nepoznate rizike i nepredvidive čimbenike. Stvarni rezultati, uspješnost ili događaji mogu se znatno razlikovati od onih koji se navode ili se daju naslutiti u takvim izjavama o budućnosti.

 

Do takvih odstupanja može doći zbog promjena u čimbenicima koji uključuju, ali nisu ograničeni na: (i) promjenu općih gospodarskih uvjeta i konkurentnosti, a posebice kad je riječ o osnovnoj djelatnosti i ključnim tržištima Grupe Allianz; (ii) uspješnost financijskih tržišta (posebice na tržišnu nestabilnost, likvidnost i kreditne događaje); (iii) štetan publicitet, regulatorne radnje ili sudske sporove u odnosu na Grupu Allianz, druge poznate tvrtke i djelatnost financijskih usluga općenito; (iv) učestalost i ozbiljnost osiguranoga štetnog događaja, što uključuje prirodne nepogode i nastanak troškova štete; (v) razinu i kretanje smrtnosti i boležljivosti; (vi) razinu postojanosti; (vii) raspon kreditnih izvedenica, posebice u bankarstvu; (viii) razinu kamatnih stopa; (ix) stopu valutnih tečajeva, ponajviše valutnog tečaja EUR/USD; (x) promjene zakonodavstva i regulativa, što uključuje porezne regulative; (xi) učinak preuzimanja, što uključuje povezana pitanja integracije i mjere reorganizacije; te (xii) opće čimbenike konkurentnosti koji vrijede za svaki slučaj na lokalnoj, regionalnoj, nacionalnoj i/ili globalnoj razini. Mnoge od tih promjena mogu se pogoršati zbog terorističkih aktivnosti.

 

Nepostojanje obveze ažuriranja

Allianz nije obvezan ažurirati nijednu informaciju ili izjavu o budućim očekivanjima koja se ovdje navodi, osim informacija za koje je zakonski propisano da se moraju otkriti.

 

Napomena o zaštiti privatnosti

Allianz SE predan je zaštiti vaših osobnih podataka. Više možete pronaći u našoj Izjavi o privatnosti.

 

Olympic